S hypotékami som sa začal zaoberať ešte počas štúdia manažmentu na vysokej škole a dnes, s viac ako 9-ročnou skúsenosťou v oblasti, som sa vypracoval na pozíciu manažéra a marketingového riaditeľa ProHypo. Za roky práce v tejto oblasti som sprostredkoval úvery v celkovej výške viac ako 50 miliónov € a pomohol som stovkám klientov nájsť optimálne finančné riešenia.
V mojej úlohe CMO som zodpovedný za strategické plánovanie a implementáciu marketingových aktivít, čím prispievam k rastu a rozvoju značky ProHypo. Moja hlavná motivácia spočíva v riešení komplexných a výzvami nabitých situácií, kde klienti potrebujú osobitný prístup a stratégiu na mieru. Neustále sa zameriavam na inovácie v našich procesoch, aby sme dokázali efektívne reagovať na dynamické zmeny v trhu a ponúkať služby, ktoré presahujú očakávania našich klientov.